You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Dart Forum - dartn-forum.de - Das dartn.de Dart Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

FrankenDarter

18-Darter

• "FrankenDarter" started this thread

• Send private message

1

Saturday, January 28th 2012, 6:29pm

Steeldartcompetition´s in München

Nabend liebes Forum,

da ich für die nächsten 3 Wochen geschäftlich in München verbringe bin ich auf der Suche nach guten Steeldart gelegenheiten. Am besten mit Competition wo man mitspielen kann.
Mein Hotel liegt ca. 500 Meter von der Theresienwiese entfernt.

Vielleicht habt ihr ja ein paar Insider Tipps für mich wo man in gepflegten Ambiente Darten kann und evtl den ein oder anderen von euch antrifft.

viele Grüße

Jonas

PS. Wenn alle Stricke reisen geht auch Bimmeldart.
Darts: Own Brand 16g - Target Laro Shafts - White Poly Flights
Favorite Players: Phil Taylor, Dean Winstanley, Paul Nicholson, Dennis Priestely, MvGerwen
Wer checkt - hat recht

:germany:

VoPl

21-Darter

• Send private message

2

Saturday, January 28th 2012, 6:53pm

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

show me that you`re no fool, walk across my swimming pool

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dartn.de Dart News | Dart WM | BDO Dart WM | Dart Weltrangliste | Phil Taylor | Raymond van Barneveld | Dart Wurftechnik | witzige Dart Shirts
Reiturlaub buchen | Segelurlaub buchen | Motorradurlaub buchen | Kanuurlaub buchen | Tier- & Naturreisen | Dart Weltmeisterschaft
RSS Zeitung | Tausche Regen gegen Sonnenschein | Travity - Travel Community | News & Info Blog