You are not logged in.

An alle Neulinge: Bitte lest euch diesen Thread als erstes durch BEVOR ihr ein eigenes Thema eröffnet, viele typische Anfängerfragen werden darin bereits beantwortet: Dart Neuling? Welche Dinge sollte ich beachten? (Pfeile, Board, Wurftechnik etc.) - Danke !!!

stahlmann

3-Perfekte-Werfer

• "stahlmann" started this thread

• Send private message

1

Wednesday, January 27th 2016, 5:17pm

Designa Dart: Woher etc.

Hallo

sind Designa Darts eigentlich ein eigenes Label von Dartscorner ähnlich wie die eigenkauften Sachen von MCDart?
Ich interessiere mich ggfs. für die Dargon Fire Barrels, daher dachte ich frage mal was man zu Designa so sagen kann.

Ich find rein garnichts online.

Danke sehr

talb

Dartständer Hersteller

• Send private message

2

Wednesday, January 27th 2016, 5:32pm

Designa ist eine Wortmake die auf darts corner eingetragen ist.

http://uk.trademarkdirect.co.uk/designa-2501266
http://www.dartscorner.co.uk/index.php?cPath=9_234

This post has been edited 1 times, last edit by "talb" (Jan 27th 2016, 5:32pm)

AndiW

3-Perfekte-Werfer

wcf.user.option.userOption51: 2000

• Send private message

3

Wednesday, January 27th 2016, 5:41pm

Hier ein Beitrag aus dem dartcorner Forum von einem Mitarbeiter:

Quoted

Interesting post to read everyones comments about our Designa brand.

It's not a single manufacturer that dictates the barrels that we sell under the Designa brand - it is a combination of quite a few.
We do stock the full range of Nodor barrels under the Designa brand - but it also includes many barrels from a range of other manufacturers - which include Retriever and Harrows.
Occassionally we are asked to take end of line barrels from some manufacturers - many of which you see in our Clearance Corner - all at terrific value.
For example - the 95% Tungsten barrel with a simple but effective ringed design - code D1001 - is £10 plus VAT. (The actual manufacturer of this dart is Unicorn - it just doesn't have their Logo). (Picture below).
We can then pass this benefit via our great deals to our customers.

We also try to continue to increase the range we have as we know our 'barrels only' identity on the barrels brings a combination of great product with great value.
Thanks for your continued support.

Wayne
Darts Corner

stahlmann

3-Perfekte-Werfer

• "stahlmann" started this thread

• Send private message

4

Wednesday, January 27th 2016, 8:16pm

Danke, damit komm ich schon mal sehr gut klar :)

dartn.de Dart News | Impressum | Kontakt |  Redaktion |  Disclaimer |  Datenschutz
Dart WM | BDO Dart WM | Dart Weltrangliste | Phil Taylor | Raymond van Barneveld | Dart Wurftechnik