You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Dart Forum - dartn-forum.de - Das dartn.de Dart Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Naabecker

Schwarzwald-Darter

• "Naabecker" started this thread

wcf.user.option.userOption51: 2019

• Send private message

1

Sunday, May 10th 2020, 5:36pm

Raspberry pi dart programm offline

Servus leute

ich habe eine frage gibt es ein programm für den raspberry pie mit der software Raspian, da es mein desktop pc ist und ich nur online dart counter finde und keine für raspberry..
:germany: :dart:

Mischka der Bär

3-Perfekte-Werfer

• Send private message

2

Sunday, May 10th 2020, 5:39pm

Servus leute

ich habe eine frage gibt es ein programm für den raspberry pie mit der software Raspian, da es mein desktop pc ist und ich nur online dart counter finde und keine für raspberry..

N01

Naabecker

Schwarzwald-Darter

• "Naabecker" started this thread

wcf.user.option.userOption51: 2019

• Send private message

3

Sunday, May 10th 2020, 6:10pm

Servus leute

N01

ja das ist ja wieder ein extra programm für den raspberry ich will es als anwendung benutzen
:germany: :dart:

dartn.de Dart News | Impressum | Kontakt |  Redaktion |  Disclaimer |  Datenschutz
Dart WM | BDO Dart WM | Dart Weltrangliste | Phil Taylor | Raymond van Barneveld | Dart Wurftechnik